Witam wszystkich zainteresowanych…
Trwa remont budynku WNŚiT, co za tym idzie modernizacja sieci komputerowej. Dostęp do sieci jest niezbędny aby móc zarejestrować Wasze praktyki. Póki co decyzją władz dziekańskich zajęcia zdalne są przewidziane do końca października. Jeśli sieć ruszy – postaramy się z dr. Jarosławem Zygułą wskazać dodatkowe terminy do rozliczania praktyk.
Proszę obserwować tę stronę – pojawią się tutaj aktualizacje tego tematu i wskazane zostaną terminy. Na tę chwilę pomimo zapisu w planie, że konsultacje moje odbywają się w czwartek o 13 to informuję, że do uruchomienia sieci konsultacje będą także zdalne poprzez MS Teams co uniemożliwia przekazanie pełnej dokumentacji z praktyk. Proszę o cierpliwość. Zmiany na obiekcie mają na celu urealnienie dostępu do Internetu na poziomie godnym XXIw i WNŚiT – stąd trzeba było podjąć w końcu takie działania. Jak widać nie wszystko zawsze da się przewidzieć stąd wyraźne opóźnienie w uruchomieniu sieci.
Pierwszy termin rozliczania praktyk przewiduję na Środę 5.11.2025 – w przerwach między moimi zajęciami – proszę szukać mnie między godziną 10:00 a 10:45 w gabinecie B39.223, oraz także analogicznie w Czwartek 6.11.2025 w godzinach 9:30-9:45, 11:15-11:30 i 13:00-13:45 w tym samym gabinecie.
Dr J.Zyguła wskazał dzień 3.11.2025 13:00-14:30 w gabinecie B39.310 na pierwszy możliwy termin spotkań z rozliczeniem praktyk.
Aby rozliczyć praktyki należy zgłosić się z:
- wypełnionym dzienniczkiem zawierającym minimum 120 godzin praktyk (szkolenie stanowiskowe i BHP powinno być osobno wpisane jako pierwsze zajęcia w dzienniczku i ono NIE wlicza się w 120 godzin praktyk). W dzienniczku winna znajdować się opinia opiekuna o praktykancie oraz opinia praktykanta o praktykach (obie opinie podpisane przez wystawiających je) – na ostatnich stronach dzienniczka;
- raportem z praktyk z pieczątką nagłówkową zakładu na pierwszej stronie i podpisem/pieczątką imienną opiekuna na drugiej stronie;
- wydrukowanym i wypełnionym potwierdzeniem odbycia praktyk (źródło w kursie na Moodle) z właściwym podpisem opiekuna praktyk z ramienia uczelni;
- ankietą satysfakcji z praktyk (anonimowa do celów statystycznych).
W tymi wszystkimi dokumentami pojawiamy się na konsultacjach u opiekunów (u nas) do ich weryfikacji, jeśli wszystko jest OK, wtedy zabieramy do archiwum dokumentację i podpisujemy wypełnione wstępnie przez studenta potwierdzenie odbycia praktyk. Owo potwierdzenie student przechowuje do czasu, gdy wymaganym stanie się rozliczenie z praktyk (typowo na 7 semestrze) i pojawia się odpowiednia pozycja w USOS. Wtedy należy przesłać to potwierdzenie skanem na adres mailowy praktyk (Praktyki.II.WNST@us.edu.pl) z wnioskiem o wpisanie oceny do protokołu. NIE należy przesyłać tego potwierdzenia jeśli nie ma gdzie wpisać tej oceny – my nie przechowujemy tych maili – wpisujemy na bieżąco.

Comments are closed