Jarosław Utracki

  • Strona główna
  • Dydaktyka
    • Informatyczne Koło Naukowe Technologii Kosmiczych
    • Tematy prac inżynierskich i magisterskich
    • Bazy danych
    • Podejście do Produkcji Gier
    • C/C++ – Programowanie
    • When U want 2 C# (Gdy chcesz widzieć wyraźnie)…
    • Java – Programowanie
    • Inżynieria Obrazu i Dźwięku
    • PPSI
    • Programowanie I: Python, C++
    • Systemy Ekspertowe
    • Systemy Wyszukiwania Informacji
    • Sztuczna Inteligencja
    • Technologia druku 3D
    • Technologie Sieci Rozległych
    • Transakcje Elektroniczne
    • Wzorce projektowe – wprowadzenie.
    • ZZiP
  • Organizacyjne

Podstawy Projektowania Systemów Informatycznych

Podstawy Projektowania Systemów Informacyjnych

  • T1: Wprowadzenie
  • T2: Modelowanie projektów
  • T3: UML Podstawy
  • T4: Przypadki użycia.
  • T5: Scenariusze przypadków użycia.
  • T6: Diagram klas.
  • T7: Diagramy interakcji.
  • T8: Modelowanie danych, diagram związków Encji (ERD) i model RDB
  • T9: Diagram czynności
  • T10: Diagramy komponentów i wdrożenia
  • T11:

Diagramy UML – przykłady.

W przygotowaniu…

  • Strona główna
  • Dydaktyka
  • Organizacyjne
Hestia | Stworzone przez ThemeIsle