Biznesowe Podejście do Produkcji Gier

Zajęcia są przeznaczone dla studentów informatyki kierunku PGK.
Ich celem jest zaznajomienie studentów z biznesowym podejściem do tworzenia aplikacji z kategorii gier. W ramach programowych podane zostaną różne metody zarządzania projektem oraz zespołem. Omówione zostaną systemy kontroli wersji oraz metody automatycznej dystrybucji oprogramowania.

Obraz zawiera grafikę, gdzie główny nacisk kładziony jest na zarządzanie projektami w zakresie tworzenia aplikacji do gier z wykorzystaniem metodologii PRINCE2.

Zajęcia prowadzone są w oparciu metodykę: PRINCE2, z przedstawieniem zarysu metodyk takich jak Agile, Lean, XP, Crystal i Scrum.

Moduł składa się z 15 elementów będących odwzorowaniem klasycznych zajęć, wymaga zapoznania się przez studentów z materiałem dydaktycznym i przepracowania zdobytej wiedzy wraz z jej wykorzystaniem w załączonych zadaniach.

Obraz składa się z dwóch części, które wizualizują kluczowe koncepcje metodologii elastycznego tworzenia oprogramowania.

Wejście do materiałów edukacyjnych jest pod niniejszym linkiem.