Jarosław Utracki
Strona główna
Dydaktyka
Informatyczne Koło Naukowe Technologii Kosmiczych
Tematy prac inżynierskich i magisterskich
Bazy danych
Podejście do Produkcji Gier
C/C++ – Programowanie
When U want 2 C# (Gdy chcesz widzieć wyraźnie)…
Java – Programowanie
Inżynieria Obrazu i Dźwięku
PPSI
Programowanie I: Python, C++
Systemy Ekspertowe
Systemy Wyszukiwania Informacji
Sztuczna Inteligencja
Technologia druku 3D
Technologie Sieci Rozległych
Transakcje Elektroniczne
Wzorce projektowe – wprowadzenie.
ZZiP
Organizacyjne
Jarosław Utracki
Strona główna
Dydaktyka
Informatyczne Koło Naukowe Technologii Kosmiczych
Tematy prac inżynierskich i magisterskich
Bazy danych
Podejście do Produkcji Gier
C/C++ – Programowanie
When U want 2 C# (Gdy chcesz widzieć wyraźnie)…
Java – Programowanie
Inżynieria Obrazu i Dźwięku
PPSI
Programowanie I: Python, C++
Systemy Ekspertowe
Systemy Wyszukiwania Informacji
Sztuczna Inteligencja
Technologia druku 3D
Technologie Sieci Rozległych
Transakcje Elektroniczne
Wzorce projektowe – wprowadzenie.
ZZiP
Organizacyjne
© 2025 Jarosław Utracki
Diagramy UML – przykłady
© 2025 Jarosław Utracki. Created with ❤ using WordPress and
Kubio